Iskuri
SuljeSulje
Jamohesa
Mies, Hesa
Moi. Etin Jamoo Hesast. Sul oli Skypes nikkei Jamohesa, Liuhuletti, ym. aikoinaan mut nehän on jo historiaa. Juteltiin Skypes prätkist, prätkäpuvuist jne. Ota yhteyttä jos näät tän viestin. Olis kiva jutella vielä. Lait viestiin jotain mist tunnistaa oikeen henkilön. Vaikka sen bändin nimi mist tykkäsit. T. sitzbankfan
Lähetetty 24.6.2026 klo 18:03, #166503

Ilmoitukseen vastaaminen

Voit vastata tälle ilmoittajalle lähettämällä tekstiviestin ISKURI 33410 + oma viestisi numeroon 17252. Lähetetyn tekstiviestin hinta on 1,90 euroa. Puhelinnumerosi ei välity viestin vastaanottajalle.

Voit lähettää tälle ilmoittajalle myös kuvaviestin lähettämällä viesti ISKURIKUVA 33410 + oma viestisi + kuva numeroon 179888. Lähetetyn viestin hinta on 3,90 euroa.

Tiesithän, että voit käyttää palvelua myös yleisimpien operaattoreiden prepaid-liittymillä? (Varmista, että liittymälläsi on tarpeeksi saldoa)

Ilmoittaja voi vastata sinulle Iskurin kautta tekstiviestillä tai voit antaa muun yhteystiedon vastauksessasi.

Tekstiviestin enimmäispituus on 160 merkkiä. Tätä pidemmät viestit lähtevät puhelimestasi useampana viestinä ja laskutetaan jokainen erikseen. Älä käytä vastausviestissäsi hymiöitä tai muita erikoismerkkejä, ne eivät välity vastaanottajalle ja vähentävät merkittävästi yhteen viestiin mahtuvien merkkien määrää.